Sjukt mycket!

Jag har märkt att när jag har sjukt mycket att göra orkar jag inte skriva i bloggen och tiden räcker inte till. Jag vill kunna vara duktig och skriva för det blir som en dagbok för mig och andra kan läsa om mitt liv. Jag ska försöka få till tid för att skriva för jag mår bra av det. Vill även börja skriva om hur jag tänker om olika saker och ting. Jag får hoppas på det bästa att jag klara av det.


Min helg har jag varit på Väla och vi har även haft fest hemma, drack nog lite för mycket och hade nog en för djup urringning. Men jag bryr mig inte, jag gör mina val själv. jag gillar att gå min egen väg, varför följa andras när man kan gå sin egen väg. Spelet med andra ord är sjukt kul och kan spelas hur länge som helst. Har kommit på att man kan använda det som ett fyllespel. Men jag gör alltid spel till fyllespel, vet inte varför men jag gillar att dricka och ha roligt. Men kan tillägga att jag verkligen inte dricker varje gång jag går ut. Jag behöver inte det, det funkar att ha minst lika roligt som alla andra har som dricker.


Igår var jag i Lund hela dagen och träffade Sara, vi satt på Ariman nästan hela tiden och drack kaffe som vanligt. Andre kom förbi vilket var toppen, träffar inte honom så mycket men det är en person som etsar sig fast i hjärnan på en. Det går inte att glömma honom och man bryr sig om honom. Bjöd honom på en cigg för att han inte sitter inne med en guldgruva direkt. Dagens goda gärning. Senare på dagen kom en killkompis till Sara ditt, han var mycket intressant att prata med. Vi alla pratade om hur materialistiska alla har blivit och att barn är det. Det materialistiska är inte alltid så bra, skapar ju en hel del problem världen över.


Idag har jag fixat en massa grejer hemma och städat badrum för jag hade vänner över på en fin middag under kvällen vi spelade även spelet med andra ord, blir sjukt hetsigt och jag ska alltid vinna. Är farligt med mig när det gäller spel likadant med idrott jag ger mig inte förrän jag nästan är död.


Jag mår även bättre som människa nu. Jag mår ju bra men inte toppen men nu börja det klättras upp mot toppen.      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0