Ont, ont & ont

Jag håller på att dö känns det som, har så jäkla ont i magen. Klarade inte av att ta mig till skolan idag, har bara gråtit idag och stoppat i mig kanske lite för många värktabletter. Jag klara rätt mycket smärta men även jag har min gräns. Nu är den nåd. Orkar inte ta mig till vårdcentralen heller för att få ut nya starka smärtstillande tabletter.


Igår var en bra dag, jag fick hit Amanda och vi drack thé och snackade en massa skit. Det finns så mycket skit i Höganäs. Men finns inte mycket att göra något åt det. Ska flytta härifrån när jag har tagit studenten. Jag och Amanda har funderat på att åka utomlands när jag har tagit studenten. Ta första bästa flyget till Thailand och inte boka någon biljett hem eller något boende och bara se vad som händer. Vi skulle båda behöva det, börja på en ny kula. Livet måste få vara lite spännande. Man kan inte hela tiden göra det alla förväntar sig att man ska göra.


Amanda var super gullig mot mig igår för jag skulle ju göra raggmunkar som sagt tidigare, inte världens roligaste grej att göra. Hon hjälpte mig med det och det tog en time att laga. Utan henne hade jag gett upp det. PÅ kvällen såg jag på top model. Jag är så avundsjuk på hur de ser ut, själv är man bara så kort.


Idag ska jag bara vila och försöka däcka mig själv till sömn inatt för jag orkar inte ha en till natt som denna för jag bara vände mig hela tiden i sängen och blev nästan tokig på smärtan men ville inte väcka pappa för att åka in till sjukhuset som vi har gjort tidigare. Men får se hur det går inatt.      


Kommentarer
Postat av: mademoiselles

ush, hatar att ha magvärk :( krya på dig!

2009-01-29 @ 13:55:08
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: Fröken Holm

Ush, lät inte alls kul.

Krya på dig!

2009-01-29 @ 13:56:23
URL: http://frokenholm.blogg.se/
Postat av: Fröken Holm

Angeående väskan, den går inte att få tag på i Sverige och kostar runt 14 000. :(

Så det börjar bli dags för mig att ta tag i min karriär som professionell bankrånare!

2009-01-29 @ 14:05:07
URL: http://frokenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0