Fight med pappa

Hade nyss en fight med pappa angående maten ikväll. Slutade med att jag fick muta honom med raggmunkar till mat i morgon för att få laga quarnfärssås ikväll. Han har sagt att han aldrig skulle äta det men jag var sugen på det för jag äter som sagt inte fyrbenta djur längre, ska inte göra det under detta året. Jag mår mycket bättre nu när jag har slutat med det. Min mage klara inte kött sm kommer från fyrbenta djur, den blir helt förstörd. Min mage klara inte mycket, den klagar över det mesta. Jag är även laktosintolerant vilket gör att jag måste tänka på allt jag stopar i mig. Den gillar inte alkohol heller men det gillar jag så det är en av de få saker jag stopar i mig fast att min mage strejka över det. Men man måste una sig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0