Duktig Linnea

Jävlar i mig vad jag är duktig, första riktiga skoldagen på mycket mega lång tid. Det gick väll bra, kul att träffa lite vänner från klassen. Finns ju en i min klass som blir 18 år på onsdag. Det är en toppen finemang ålder att fylla. Önskar att jag hade kunnat vara det resten av mitt liv. Kanske skulle det bli tråkigt men arton känns så bra på något magiskt sätt. Man kan komma undan med så mycket dumheter man hittar på men sen när man fyller tjugo då är det aja baja som gäller och det gillar jag inte.   


Oh just det jag har skrivit ett CV idag! Fy fan vad jag är stolt över mig själv har även plockat undan kläder... vad tar det åt mig?! Jag som inte brukar vara så här duktig hemma. Hm tålls att tänka på.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0